Den enkle hemmeligheten til Jennifer Aniston

ultherapy_3

En naturlig måte å løfte huden

Over ti år har gått siden den siste episoden av Friends, men disse årene er ikke synlig i det hele tatt på to av stjernene: hvem ville tro at Courtney Cox ble 51år, og mange kvinner i trettiårene vil gjerne ser ut som Jennifer Aniston, som faktisk er 46 år.

Men hvorfor er det en så stor sak, at to velstående skuespillerinner kan stoppe aldringsprosessen ved å bruke en masse penger?

Vel, først og fremst fordi sammenlignet med andre kjendiser, er ikke dette en kunstig effekt, som plastisk kirurgi eller andre estetiske behandlinger kan forårsake.

Forklaringen til dette er enkel: de begge valgte en rimelig, naturlig og trygg løsning for å foryngelse; Ultherapy.

Ingen kniv, ingen arr og ingen ulemper som varer i flere uker.

Hva du trenger å vite om Ultherapy?

Ultherapy er en ikke-kirurgisk behandling, men oppnår likevel unike resultater når det gjelder oppstramming av hud og fornyelse.
Prosedyren er klinisk testet, og har enestående resultater.

Med bakgrunn i tester, er Ultherapy den eneste ikke-kirurgiske metoden for oppstramming på markedet som er FDA-godkjent. ( FDA er en etat underlagt det føderale amerikanske Helse- og sosialdepartementet)
Ultherapy bruker ultralyd-energier, og er i stand til å løfte huden på ansiktet, haken, halsen og brystområdet på en unik måte. Sist men ikke minst, har ultralyd blitt brukt i flere tiår, og er en helt trygg prosedyre.

 

Hva er den største fordelen med Ultherapy?

Ultherapy kép_kicsi3

Det viktigste å vite; siden det ikke er noe rekonvalesens, kan pasienten forlate klinikken like etter behandling.

Takket være sin effektivitet, er dette en lunsjtid prosedyre som vant Best In-Office Treatment prisen. Den gir ikke arr, ingen rekonvalesens og det er en naturlig metode, uten komplikasjoner.

Ultherapy har blitt populært over hele verden. Foruten de kjendiser som er nevnt ovenfor, har også Madonna og Vanessa Williams prøvd ut denne skjønnhetsbehandlingen.

Klikk her om du ønsker å vite mer, og lese vanlige spørsmål fra kunder.